نرم افزار ريكاوري عكسهاي پاك شده از رم موبايل





قيمت:   4,500 تومان



نرم افزار ريكاوري عكسهاي پاك شده از رم موبايل

نرم افزار ريكاوري عكسهاي پاك شده از رم موبايل
 
شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه به طور ناخواسته عكس يا عكسهايي را از رم گوشي تان پاك كرده ايد و براي بازيافت آن دچار مشكل شده ايد و نهايتا مجبور شده ايد گوشي خود را به دست خدمات موبايلي ها بدهيد افرادي غريبه و در اكثر موارد غير قابل اعتماد كه مي توانند بدون آنكه شما متوجه شويد به سادگي به آرشيو كليه عكسهاي خصوصي شما هم دسترسي پيدا كنند.
 

آيا مي دانيد راه حل اين مشكل چيست؟
راه حل اين مشكل بسيار آسان است كافي است نرم افزار مخصوص ريكاوري عكسهاي گوشي را تهيه كنيد و بدون سختي و با نهايت سرعت هرعكسي كه به تازگي از گوشي تان پاك كرده ايد را دوباره برگردانيد. اين نرم افزار محدوديتي در پيدا كردن تصاوير ندارد و ميزان موفقيت آميز بودن آن 91% بيان شده است.
ما خود نيز اين نرم افزار را تست كرديم و نتيجه فوق العاده بود تنها در كمتر از 3 دقيقه بيش از 1400 عكسي كه به تازگي پاك شده بود را برگرداند.
نكته مهم در مورد اين نرم افزار اينجاست كه كار اين نرم افزار فقط و فقط مربوط به بازيافت تصاوير ميباشد بنابراين به صورت حرفه اي و تخصصي فايلهاي عكس شما را پيدا مي كند از طرف ديگر واسط كاربري اين برنامه فوق العاده كاربر پسند و آسان است و همين قابليت شما را از هرگونه آموزشي بي نياز مي كند.
 
به سادگي و تنها با چند كليك و با استفاده از ويزارد هوشمند خود نرم افزار شما فقط گوشي تان را به كامپيوتر وصل مي كنيد و دكمه سرچ نرم افزار را مي زنيد. پس از چند دقيقه هر كدام از تصاويري كه مايل بوديد را تيك دار مي كنيد و گزينه ريكاور را مي زنيد نرم افزار به طور اتوماتيك عكسهاي مربوطه را در شاخه اي كه خودتان در ابتدا مشخص كرده ايد كپي مي كند به همين سادگي ...
 
نكته قابل توجه اين برنامه اينجاست كه شما مي توانيد با تغيير مسير جستجو، ازاين برنامه براي پيدا كردن عكسهاي پاك شده داخل هاردتان هم استفاده كنيد. با توجه به تخصصي بودن اين نرم افزار براي تصاوير ، مطمئن باشيد از نتيجه كار راضي خواهيد بود.

ديگر گوشي تان را براي جستجوي تصاوير حذف شده به افراد غريبه و سودجو نسپاريد
شما تنها يكبار اين نرم افزار را تهيه مي كنيد اما بدون محدوديت زماني مي توانيد از اين برنامه به دفعات استفاده كنيد.
بدين ترتيب هم در هزينه خود بسيار صرفه جويي كرده ايد و هم نگران سوء استفاده افراد سودجو از تصاوير شخصي تان نيستيد.

قيمت با تخفيف ويژه: 4500 تومان

روش خريد: براي خريد نرم افزار ريكاوري عكسهاي پاك شده از رم موبايل، پس از كليك روي دكمه خريد پستي و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه خريد پستي كليك كنيد.

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسين صافي
آخرین مطالب